Πόσο αποτελεσματική είναι η πρόσληψη βιταμίνης D χωρίς μαγνήσιο;

 Πόσο αποτελεσματική είναι η πρόσληψη βιταμίνης D χωρίς μαγνήσιο;
Σε μια τυχαιοποιημένη δοκιμή ερευνητών στοVanderbilt-Ingram Cancer Center μελετήθηκε η συμβολή του μαγνησίου στη βελτιστοποίηση των επιπέδων της βιταμίνης D.

Η παρούσα μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition και ο σκοπός της ήταν να εξεταστεί εάν η συμπληρωματική χορήγηση μαγνησίου επηρεάζει τον μεταβολισμό της βιταμίνης D. Η συμπληρωματική δόση τόσο για το μαγνήσιο, όσο και για το εικονικό φάρμακο προσαρμόστηκε με βάση τις διαιτητικές προσλήψεις.
Οι μετρήσεις πραγματοποιήθηκαν με υγρή χρωματογραφία - φασματομετρία μάζας.

Στη παρούσα μελέτη επιβεβαιώθηκαν τα αποτελέσματα προηγούμενης μελέτης του 2013, στην οποία αποδείχθηκε ότι το μαγνήσιο έχει ρυθμιστικό αποτέλεσμα στη βελτιστοποίηση των επιπέδων βιταμίνης D.

Όπως παρατηρήθηκε, σε ορισμένα άτομα τα επίπεδα της βιταμίνης D δεν αυξήθηκαν με χορήγηση συμπληρωμάτων μόνο βιταμίνης D σε υψηλή δοσολογία. Αυτό συμβαίνει διότι η ανεπάρκεια μαγνησίου διακόπτει τη διαδικασία σύνθεσης και μεταβολισμού της βιταμίνης D, οπότε είναι απαραίτητη η ταυτόχρονη λήψη βιταμίνης D και μαγνησίου.

Η ανεπάρκεια βιταμίνης D είναι ένα πρόβλημα υγείας σε αρκετά μεγάλη κλίμακα. Επιπλέον η ανεπάρκεια μαγνησίου είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας γιατί δεν καταναλώνεται η απαιτούμενη ποσότητα μαγνησίου σε ημερήσια βάση μέσω της τροφής.

Στην παρούσα μελέτη τα επίπεδα μαγνησίου ήταν σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Τροφές που έχουν υψηλά επίπεδα μαγνησίου είναι τα σκούρα πράσινα φύλλα, τα φασόλια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η μαύρη σοκολάτα, τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, οι ξηροί καρποί και το αβοκάντο.

Πηγές:
  1. Qi Dai, Xiangzhu Zhu, JoAnn E Manson, Yiqing Song, Xingnan Li, Adrian A Franke, Rebecca B Costello, Andrea Rosanoff, Hui Nian, Lei Fan, Harvey Murff, Reid M Ness, Douglas L Seidner, Chang Yu, Martha J Shrubsole. Magnesium status and supplementation influence vitamin D status and metabolism: results from a randomized trial. The American Journal of Clinical Nutrition, 2018; 108 (6): 1249 DOI: 10.1093/ajcn/nqy274
  2. Vanderbilt University Medical Center. (2018, December 14). Magnesium optimizes vitamin D status, study shows. ScienceDaily. Retrieved December 21, 2018 from www.sciencedaily.com/releases/2018/12/181214093837.htm
Σχετικό προϊόν:  COMPLETE D3, K2 & CO FACTORS
 
Σχόλια Πελατών
Σταματοπουλου Σ. (2019-01-16 05:09:25)
5/5
"Πολύ χρήσιμο συμπλήρωμα,μου το σύστησε η γιατρός μου, πραγματοποιεί ο,τι υπόσχεται! Ωφελεί και αξίζει!"
    Πείτε μας τη γνώμη σας
    Παρακαλώ Επιλέξτε Βαθμολογία...

    Παρακαλώ Εισάγετε Όνομα...

    Παρακαλώ ελέγξτε το πεδίο ασφαλείας.
    Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. Είναι σημαντική για εμάς η άποψή σας! Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί σε λίγο.
    Είσοδος Μελών
    Διεύθυνση E-Mail:
    Κωδικός:
    Νέος Πελάτης
    Είστε νέος πελάτης;
    Με τη δημιουργία λογαριασμού στο Natural Doctor έχετε τη δυνατότητα να ψωνίζετε πιο γρήγορα, να είστε ενημερωμένοι για την κατάσταση των παραγγελιών σας, και να κρατάτε αρχείο των παραγγελιών που έχετε κάνει.