"Ένα άτομο είναι τόσο νέο όσο και η σπονδυλική του στήλη" και οι αρθρώσεις του θα προσθέταμε

 \"Ένα άτομο είναι τόσο νέο όσο και η σπονδυλική του στήλη\" και οι αρθρώσεις του θα προσθέταμε
«Ένα άτομο είναι τόσο νέο όσο και η σπονδυλική του στήλη»… και οι αρθρώσεις του θα προσθέταμε
 
Η διατήρηση της ευλυγισίας και της  κινητικότητας είναι το μυστικό για υγιή οστά και αρθρώσεις.  Μπορεί να επιτευχθεί σε ένα μεγάλο βαθμό μέσω της διατροφής, της άσκησης και συγκεκριμένων θρεπτικών στοιχείων.

Καθώς μεγαλώνουμε, είναι σημαντικό να φροντίζουμε να διατηρούμε την ελαστικότητα των αρθρώσεων. Ο Joseph Pilates, ιδρυτής του κινήματος της άσκησης Pilates, είπε ότι ένα άτομο είναι τόσο νέο όσο η σπονδυλική του στήλη. Με άλλα λόγια σύμφωνα με τον Pilates, ένα ευλύγιστο άτομο στα 70 είναι νέο ενώ αν έχει δυσκολία στην κίνηση ακόμη και στα 30 είναι μεγάλο.
 
Το Pilates είναι μια άσκηση που βοηθά την ευλυγισία και μπορεί μακροπρόθεσμα να αποτρέψει αρνητικές καταστάσεις σε σχέση με την φυσική κατάσταση των οστών γενικότερα.
 
Ο συνεχής πόνος στα οστά και τις αρθρώσεις επηρεάζει όχι μόνο την φυσική αλλά και την συναισθηματική ευεξία, αλλά η λήψη αναλγητικών ή παυσίπονων δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση. Θα ήταν προτιμότερη η εξάλειψη του προβλήματος στη στη ρίζα του καθώς και η λήψη  προληπτικών μέτρων όσο είμαστε ακόμη σε καλή φυσική κατάσταση.
 
Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην ευλυγισία και στους πόνους των αρθρώσεων, αλλά εάν υποφέρετε από πόνο στις αρθρώσεις, και στα κόκκαλα συμβουλευτείτε πάντα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε πρόγραμμα άσκησης. 
 
Η κολύμβηση είναι μια πιο ήπια μορφή άσκησης επειδή υποστηρίζει όλο το σώμα στο νερό. Η προπόνηση βάρους βοηθά επίσης στην οικοδόμηση αντοχής και ανθεκτικότητας στις αρθρώσεις. Ωστόσο, δεν βοηθά η ανύψωση μεγάλων βαρών αλλά οι περισσότερες επαναλήψεις με μικρότερο βάρος.
Η διατήρηση της ευλυγισίας έχει πολλά οφέλη που ενισχύουν τόσο τη φυσική, όσο και τη συναισθηματική ευεξία, με αποτέλεσμα: 

  • Βελτιωμένη στάση και ευθυγράμμιση        
  • Καλύτερη ισορροπία        
  • Λιγότερο πόνο στα οστά και τις αρθρώσεις        
  • Πρόληψη τραυματισμών
  • Περισσότερη δύναμη και αρμονία 
  • Μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση       
 
Ο ρόλος των συμπληρωμάτων στην υγεία των αρθρώσεων 


 
Η υπερβολική καλλιέργεια των εδαφών έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή τροφών με μειωμένα θρεπτικά στοιχεία σε όλη την έκταση της τροφικής αλυσίδας. Έτσι απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα που χρειάζεται ο οργανισμός βρίσκονται σε έλλειψη στο μέσο άνθρωπο γιατί δεν προσλαμβάνονται πια από τις τροφές.
 
Επιπλέον η καθημερινή κατανάλωση επεξεργασμένων και συσκευασμένων τροφίμων  προσθέτει μόνο θερμίδες και στερεί από το σώμα μερικά από τα πιο σημαντικά θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται.
 
Η λήψη συμπληρωμάτων μπορεί να αναπληρώσει ορισμένες από αυτές τις ελλείψεις βιταμινών και μετάλλων και να βοηθήσει γενικότερα στη φυσική ευεξία του σώματος.
 
Για την διαχείριση της ακαμψίας των αρθρώσεων, υπάρχουν συγκεκριμένα θρεπτικά στοιχεία που σύμφωνα με τη βιβλιογραφία βοηθούν σημαντικά. Ορισμένα από αυτά είναι τα παρακάτω: 
 
Γλυκοζαμίνη 


Η γλυκοζαμίνη διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην οικοδόμηση του χόνδρου και είναι ένα συμπλήρωμα που συνήθως λαμβάνεται από άτομα που πάσχουν από αρθρίτιδα και οστεοαρθρίτιδα. 
Βρίσκεται επίσης στα οστά των ζώων, στο μυελό των οστών, στα οστρακοειδή και στους μύκητες. Στην πραγματικότητα, πολλά συμπληρώματα που περιέχουν γλυκοζαμίνη προέρχονται από το κέλυφος οστρακοειδών.

Το σώμα χρειάζεται γλυκοζαμίνη για την κατασκευή χόνδρου. Ο χόνδρος είναι ένας εύκαμπτος συνδετικός ιστός σε όλο το σώμα και στις αρθρώσεις που  λειτουργεί ως μαξιλάρι στο τέλος μεγάλων οστών που συναντούν την άρθρωση.
 
Καθώς μεγαλώνουμε τα επίπεδα γλυκοζαμίνης στο σώμα μειώνονται. Έτσι ο χόνδρος γίνεται λιγότερο ευέλικτος και μπορεί να αρχίσει να διασπάται. Είναι λοιπόν σημαντική η διατήρηση σταθερών επιπέδων γλυκοζαμίνης στα φυσιολογικά επίπεδα.
 
Υπό κανονικές συνθήκες μια ισορροπημένη διατροφή ψαριών, λευκού και κόκκινου κρέατος μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας του χόνδρου και κατά συνέπεια των αρθρώσεων. Όμως επειδή η  γλυκοζαμίνης βρίσκεται περισσότερο στα κελύφη των οστρακοειδών, δεν είναι πρακτικό να αυξηθεί η λήψη της με τη συνήθη διατροφή. Σύμφωνα με την Mayo Clinic αλλά και σύχρονες μελέτες έχει αποδειχθεί ωφέλιμη στην οστεοαρθρίτιδα και ρευματοειδή αρθρίτιδα.
 


Μη μετουσιωμένο κολλαγόνο UC-II®


Το μη μετουσιωμένο κολλαγόνο είναι ευεργετικό για τη γενική υγεία του σώματος, όχι μόνο στα οστά και τις αρθρώσεις.

Τι είναι το κολλαγόνο; Το κολλαγόνο είναι μια πρωτεΐνη που υπάρχει στους συνδετικούς ιστούς, η οποία αποτελεί το 35% των πρωτεϊνών στο ανθρώπινο σώμα. Βρίσκεται κυρίως στο δέρμα, τους χόνδρους και τους τένοντες που περιβάλλουν τις αρθρώσεις. 
 
Επιπλέον προστατεύει τις αρθρώσεις του αγκώνα, του γόνατος και των ώμων και δρα υποστηρικτικά σε ολόκληρο το σώμα. Επιπλέον  βοηθά στη διατήρηση ενός νεανικού δέρματος.

Για να την ενίσχυση της παραγωγής του κολλαγόνου στο σώμα, πρέπει να καταναλώνετε περισσότερο :
 

  • Ζωμό οστών       
  • Ζελατίνη       
  • Κοτόπουλο       
  • Ψάρια / θαλασσινά       
  • Χοιρινό κρέας        
  • Αυγά       
  • Φασόλια       
  • Σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά       
 
Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι ο τύπος κολλαγόνου που επιλέγετε. Αναζητήστε προϊόντα που περιέχουν το πατενταρισμένο κολλαγόνο UC-II. Προέρχεται από τον χόνδρο του στήθους του κοτόπουλου, μιας πλούσιας πηγής φυσικού κολλαγόνου
Ονομάζεται  μια μη μετουσιωμένο γιατί διατηρεί την τρισδιάστατη μοριακή δομή του, διατηρώντας το έτσι αναγνωρίσιμο και επομένως άμεσα αποροφήσιμο από τα κύτταρα. Ακόμη αυτό το είδος κολλαγόνου μπορεί να επιβιώσει στις σκληρές συνθήκες του στομάχου και του εντέρου, φθάνοντας στα κύτταρα με τα μόριά του άθικτα.
 
Μελέτες δείχνουν ότι το κολλαγόνο 
UC-II® βελτιώνει την έκταση των αρθρώσεων και αυξάνει τις περιόδους άσκησης χωρίς πόνο, ενώ βελτιώνει τον πόνο, τη δυσκαμψία και τα συναφή συμπτώματα σε περιπτώσεις οστεοαρθρίτιδας.
 
 MSM 


Το μεθυλοσουλφονυλομεθάνιο ή το MSM είναι ένα θρεπτικό στοιχείο που χρησιμοποιείται υποστηρικτικά στην ανακούφιση των αρθρώσεων που έχουν φλεγμονή. Μελέτες έχουν δείξει ότι το MSM μπορεί να μειώσει σημαντικά τη φλεγμονή και να βελτιώσει σημαντικά την ποιότητα ζωής.
 

Τι είναι το MSM; Το MSM είναι μια οργανική ένωση θείου. Βρίσκεται στις ντομάτες σε ορισμένα, λαχανικά, στους σπόρους και το γάλα. Αλλά συνήθως η ποσότητα MSM που μπορεί να ληφθεί διαμέσου της τροφής είναι μικρότερη σε σύγκριση με τη ποσότητα που υπάρχει στα συμπληρώματα με MSM.    

Η συμπληρωματική λήψη του έχει αποδειχθεί ότι βοηθάει στην επιβράδυνση της διαδικασίας της εκφύλισης των αρθρώσεων, στα γόνατα, την πλάτη, τα χέρια και τους γοφούς. Αποτρέπει επίσης την καταστροφή του χόνδρου που προστατεύει το τμήμα των οστών στο σημείο συναντούν την άρθρωση. Σύμφωνα με τη  βιβλιογραφία το MSM είναι ιδιαίτερα ευεργετικό στον έλεγχο της φλεγμονής και της ακαμψίας. 
 
 
Νικοτιναμίδιο ένα άγνωστο θρεπτικό στοιχείο


 
Η ευεργετική δράση του νικοτιναμιδίου έχει μελετηθεί εκτενώς στη βιβλιογραφία. Σύμφωνα με αυτή βελτιώνει την ευκαμψία των αρθρώσεων και μειώνει τη φλεγμονή σημαντικά σε σχέση με το placebo.
 
 
Ένας συνδυασμός θρεπτικών τροφών, συστηματική κατάλληλη άσκηση και υψηλής ποιότητας συμπληρώματα - που περιέχουν περισσότερα από τα παραπάνω θρεπτικά στοιχεία, όπως το συμπλήρωμα διατροφής Anoson, είναι ο καλύτερος τρόπος για την ενίσχυση της ελαστικότητας των αρθρώσεων και της αντιμετώπισης του πόνου και σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού σας. Είναι επίσης μια εξαιρετική στρατηγική πρόληψης για την προστασία των οστών και της ευλυγισίας του σώματος.

 
Πείτε μας τη γνώμη σας
Παρακαλώ Επιλέξτε Βαθμολογία...

Παρακαλώ Εισάγετε Όνομα...

Παρακαλώ ελέγξτε το πεδίο ασφαλείας.
Ευχαριστούμε για τον χρόνο σας. Είναι σημαντική για εμάς η άποψή σας! Το σχόλιο σας θα εμφανιστεί σε λίγο.
Είσοδος Μελών
Διεύθυνση E-Mail:
Κωδικός:
Νέος Πελάτης
Είστε νέος πελάτης;
Με τη δημιουργία λογαριασμού στο Natural Doctor έχετε τη δυνατότητα να ψωνίζετε πιο γρήγορα, να είστε ενημερωμένοι για την κατάσταση των παραγγελιών σας, και να κρατάτε αρχείο των παραγγελιών που έχετε κάνει.